Belum Banyak yang Tahu Istri Kita Akan Mengandung Berapa Kali Ya? Periksa Ari-Arinya!

oleh -

Setiap Wanita Selalu Mendambakan Untuk Melahirkan Sang Buah Hati, Sebagai Pewaris keturunan dan Melanjutkan generasi dan sebagai bekal nanti di akhirat karena anak bisa menjadi amal yang tidak akan terputus walaupun kita sudah meninggal ” jika anak Soleh dan selalu mendokan “

Sebelum manusia cipta pil perancang, awal lagi aLLaH dah cipta alat perancang dalam ari-ari untuk kita. ambil 2 minit belajar ilmu ini sudah tahu cara wanita boleh mengandung berapa kali? Pertama sekali, selepas anda bersalin, jururawat akan bagi apa pada suami anda? ari, kan? Yes, ari.

Selepas itu, suami atau mak atau bidan akan basuh ari tersebut. Seperti saya, suami saya yang basuhkan semua itu. ada yang letak garam, ada yang letak asam keping, paku dan sebagainya.Semasa suami anda basuh ari, suruh dia angkat ari tersebut. Di tangkal ari itu atau sambungan tali pusat bayi, ada biji hitam. Kalau orang Kelantan, dipanggil ‘telur katak’. Yang macam berudu itu.
Kira berapa biji yang ada pada ari tersebut. Kalau ada 9 biji maksudnya anda boleh mengandung 9 kali.Kalau anda tak percaya, tunggu anak yang kedua nanti, mesti biji itu tinggal 8 biji dan begitulah seterusnya. Yang baru kahwin, wajib ambil tahu. Yang dah kahwin, tag suami masing-masing, biar dia ingat.
Selain itu, keadaan biji hitam itu juga memainkan peranan. Contohnya jika biji hitam itu bulat sempurna, maka bayi yang akan dilahirkan kelak cantik. Jika biji hitam itu kempis, itu petanda bayi yang seterusnya tidak akan jadi.Bagaimanapun, ini semua hanya mengikut pandang orang tua-tua dulu. Mungkin belum terbukti lagi dari segi kajian. Ingat, semuanya rezeki dari allah. Bersabar dan doakan dimurahkan rezeki anak.

Artikel Menarik Lainya!:   Kesalahan Yang Sering dilakukan Pria saat Menggunkan K0nd0m

No More Posts Available.

No more pages to load.